Längtar... och ska bli skönt!

Jag har nu bestämt mig för att testa börja träna igen!
Har ju ett träningskort på Balanze som är i 3 år! ;)
Tränade en del i början men sen tog all illamående & trötthet över så träningen vart lagd på hyllan!
Pluss att jag fick en blödning så min BM tyckte jag skulle ta det lite lugnt, men nu känner jag för att testa börja träna igen!
Både styrketräning & motion...
Bara hoppas att jag ska orka, sen hoppas jag också att jag får en likadan graviditet som jag hade när jag väntade Liam då jag orkade hur mycket som helst, gick massa dagligen, cyklade och var aktiv hela tiden!
Cyklade till och med en lång cykeltur med storälsk kvällen innan vattnet gick! ;)
Grannarna tyckte inte jag var klok som var så aktiv hela tiden! HaHa

Så nu hoppas jag att denna graviditet ska va likadan, visst den var kaos i början och med Liam mådde jag kanon!

Nää.. så nu i veckan blir det att dra ner på Balanze och köra lite styrketräning sen blir det en skön bastu efter! ;)
Man känner ju om kroppen inte orkar, så bäst man lyssnar på när kroppen säger ifrån! ;)  
Fast grymt härligt ska det bli att komma igång!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0