Läkartid!

Nu har man setat och pratat med vårdcentralen, men hon hade ingen aning om vad det kunde vara eftersom hon aldrig hört talas om nå liknande! ;)
Men vi får se vad dom säger idag, har iaf. fått en läkartid 11.15 idag och hittar inte dom någonting så blir det väl att åka in till Mälarsjukhuset i Eskilstuna på röntgen!

Har ju problem med min överarm (utsidan) jag kan lyfta, bära och allt såntdär men nuddar jag eller slår i armen så bränner det till och gör svinigt ont.
Började för 4 veckor sedana att jag hade ont på ett litet ställe bara och nu har det spridigt sig på hela utsidan av överarmen.
Känns ingenting på insidan, så det är så konstigt!
Hon jag pratade med tycket det lät så konstigt för hade det vart en muskel el. nerv som var i kläm så skulle jag även få ont om jag löft saker...

Aja, detta är roligt!
Bara hoppas dom får reda på vad det kan vara för skit...

Avskyr egentligen vårdcentralen här (KVACKSALVAN som vi kallar det i denna staden) ;)
Dom tar inte alls folk på allvar och är allmänt dryga!
Vi kommer nog byta till familjedoktorerna som är nya i stan för dom ska tydligen va kanonbra och verkligen ta tag i problemen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0