Kväller... eller nåt! ;)

Har hunnit med en del idag, vilket är väldigt skönt!
Fixat & donat i lillemans rum, tvättat, hängt/lagt in den torra tvätten + hängt upp den nya, diskat, städat köket och imorgon bitti blir det dammsuga lägenheten + svabba golven! ;)
Åkte ner på stan på dagen idag och handlade hem lite granna medans Anki satt barnvakt åt Liam!

Skönt att storälsk är ledig imorgon! ♥ (jobbar dock på Torsdag)
Men sen är han ju ledig Fredag & Lördag! ♥
Får se vad vi ska hitta på för skoj, blir iaf. en hel mysdag med familjen!
Alltid lika skönt att ha honom hemma! ;)
Man hinner med så mycket mer, men tråkigt att dagarna går så himla fort bara!

Sitter och väntar på att pappret från BVC ska dimpa ner i lådan så Liam får gå på sin 1½ års kontroll!
Skulle va nu i början av Januari vi skulle dit iaf. ;)
Sen ska vi till MVC i början av Februari och lyssna på bebis, mäta & prata! ;)
Då får vi också veta om jag kommer åka in på flera UL, men det lär nog bli så!
Vi ska ju även beställa tid för 3D,4D UL men innan vi beställer så vill jag ha vart på MVC innan och fått reda på lite mer saker från vårat UL vi var på den 22.a December!
Men det återstår att se hur det blir med den saken, även om jag kommer åka in på flera UL så kommer vi iaf. att boka tid för att göra 3D,4D UL! ;)
Eftersom Eskilstuna inte använder 3D, fast dom har den maskinen.
Nä, det ska bli en upplevelse, ångrar att vi inte åkte in på sånt när jag väntade Liam... men jag fick ju iaf. vara testkanin på den nya maskinen på Eskilstuna så jag fick iaf. några 3D bilder på våran lilla klimp som låg i magen då! ♥
Så himla mysigt att se bebis...
Längtar tills jag får se bebis i magen igen, och ännu mer tills h*n är ute! ;)

Huuua, massa babbel nu... ska ta och lägga mig på soffan och bara vara, slå på någon film eller så! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0