Jaha...dessa j*vla tankar m.m!

Usch, det är så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu...
Finns mycket jag skulle vilja skriva ut men ändå inte eftersom bloggen är öppen för alla! :)
Vill gärna inte att vem som helst ska veta precis allt om mig och mitt förflutna!!!
Så får skriva av mig om det på datorn sen...
Alltid skönt att skriva av sig tankar, funderingar, rädsla m.m

Jag har haft en riktig toppendag idag tillsammans med Linn & Noe och min lilla klimp såklart, men nu ikväll har det bubblat upp en massa tankar, rädsla m.m i huvudet på mig!
Det handlar om allt, mitt förflutna, hur allt är idag och hur livet kommer bli...

Jag är en stolt mamma till världens finaste kille och även gravid & längtar så sjukt mycket efter `´Lillen`´.
Det gör vi allihopa! ♥
Jag har världens underbaraste sambo som bryr sig om mig för den jag är! :)
Har en underbar vän som jag ALDRIG kommer att släppa taget om igen, och det är självklart Linn!
Det går inte att finna en bättre vän än henne, hon är bara för underbar! ♥

Jag vill så gärna flytta här ifrån, uppfylla min/våran dröm...
Hoppas den kommer att slå in inom en snar framtid, är så less på detta skitställe...
Men absolut vill jag INTE flytta ifrån Södermanland, men just från denna hålan!
Den är totalt DÖD på hösten/vintern, men däremot sommaren är det full rulle med turister och människor överallt!
Då är verkligen denna staden underbar att bo i, händer saker och ting hela tiden!

Men näää, här vill jag inte bo länge till... vill närmre familjen & vännerna!
Ibland saknar jag faktiskt Södertälje, det var nära och hur enkelt som helst att ta sig ner till familjen & vännerna!
Men vill inte se mina barn växa upp i ett samhälle fullt med hat, bråk, misshandel m.m!
Jag vet hur Södertälje var dom 5 åren vi bodde där
, dom 2 första åren var hur bra som helst med dom 3 sista var rena katastrofen!
Nä, jag är glad samtidigt som jag saknar den staden nå enormt mycket!
Vi hade det kanon där, bodde i en hur fin lägenhet som helst & i ett kanon bra område... men även det området har blivit kaos nu! :(
Det är tråkigt att en sådan fin stad ska bli som den har blivit!
Jag vill absolut inte flytta till Stockholm, det är inte jag och jag skulle absolut inte trivas där!

Helst vill jag bo i ett lagom stort fint hus ute på landet och bara ha det bra! :)

Nä.. ska nog lägga mig och glo på tv´n eller någon film och hoppas att dessa tankar & rädslan kommer att försvinna...
Längtar tills älsk kommer hem från jobbet, han får mig att må så bra, så lätt att prata om allt med! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0