Hoppsan...vad härligt! ♥

Det tog 3 minuter sen somnade min lilla prins i sin säng utan några som helst problem! ;)
Hääärligt, hoppas detta kommer hålla i sig! ;)
Så skönt att få egentid på kvällen och bara få vara för sig själv, slappa, glo runt på dumburken, läsa bloggar m.m! ;)

Man får väl se om han vaknar idag igen eller om han sover hela natten, men det återstår att se!
Mig gör det absolut ingenting om han vaknar och vill komma in och sova hos oss på natten, huvudsaken han somnar själv i sin säng och ligger där ett tag!
Men visst skulle det va skönt om han började sova i sin säng hela natten som han jämt gjorde förut!

Nää, nu ska jag ta och smaska i mig lite choklad och bara glo på dumburken ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0