Hemma igen!

Vart aldrig att jag åkte ner på stan som jag skrev i tidigare inlägg! ;)
Utan vi åkte ut allihopa till ÖB, Coop & Willys så nu har man handlat hem det man skulle + lite till såklart!
Vart lite gotta till ikväll, det är ju som sagt Lördag! ;)
När vi gick in för att handla på Coopen fick Liam gå med en liten barnkundvagn själv, och det gick ju kanon han tyckte det var jätteskoj när han fick lägga ner alla varor där i! ;)
Men sen gick han också och plockade saker som vi inte skulle ha i hyllorna och la ner i kundvagnen! ;)
När jag betalat och vi skulel gå ut så fick Liam fiska fiskedamm inne på Coopen så han fick en liten påse med blandat godis, ballonger & en apelsin i!
Han vart så glad så!

Ska alldeles strax ställa mig och göra iordning en äppelpaj som vi ska äta till efterrätt idag med vaniljvisp! ;)
Smaskigt värre!
Till middag blir det tacopaj med god sallad + tillbehör!

Vi har så otroligt härligt väder här, solen skiner, plussgrader så hoppas det håller i sig så vi hinner gå ut i det underbara vädret!
Liam somnade i bilen på vägen hem så han fick sova vidare is in säng! ;)

Nähäpp, om man skulle sätt afart att baka och dona lite granna! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0