Helt väck...

Känner mig totalt väck i pallet just nu efter denna natten...
Har inte blivit så värst mycket sömn, så undrar hur denna dagen kommer bli...
Om Liam kommer orka med att va på dagis, men det är T som lämnar honom så han får ju säga som det är och skulle de va nå problem och Liam är extremt trött, gnällig och har ont så får dom ringa så att vi kan hämta hem honom!
Men jag tror inte att det ska va nå större problem då Liam oftast blir väldigt pigg och glad när han kommer till dagis.
Just nu sover han som en gris, men måste väcka honom så han får i sig någonting innan det är dags att traska iväg till dagis!

För min del blir det att VILA när han är på dagis... är helt slut!
Men kommer nog bli att jag piggnar till och inte går och lägger mig, brukar bli så! ;)

Aja, måste ta och försöka väcka min lilla klimp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0