Härligt med Fredag! ♥

Hela familjen är samlad, så himla skönt! ♥
Idag har vi vart ute och busat en del hela familjen, gick ner till lekparken där Liam absolut ville gunga! :)
Annars har vi inte gjort så mycket, gick in och åt lite lunch när vi hade vart ute sen vart Liam trött och ville sova!
Så då passade även jag & storälsk på att vila en stund också!
Jag är ju så himla trött så det var riktigt skönt, vilade faktiskt i 2 timmar! ;)
Nu känner jag mig pigg...

Storälsk & lilleman sitter inne i hans rum och leker med alla saker! HaHa
Så jag får passa på att sätta mig vid datorn en liten stund! ;)
Funderar på om jag ska ta fram alla olika Play Doh lera färgena & tillbehören och sen sätta oss och pyssla lite granna!
Sen är det dags att börja göra iordning middagen som idag blir pommes & korv! ;)

Ikväll blir det familjemys, älskar dessa Fredagar då storälsk är hemma! ♥

`´Lillen`´ buffar på som vanligt, så himla mysigt! ♥

Funderar på om jag ska göra om min header till bloggen också, men känner att tiden finns inte just nu!
Annars är jag rätt nöjd med utseéndet, förutom lite ändringar jag ska fixa till sen! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0