Godmorgon!

Härligt med Tisdag, och imorgon är storälsk hemma & ledig! ;)
Tråkigt att han ska jobba på Torsdag bara, men sen är han ju hemma Fredag & Lördag! ♥
Men vi ska inte klaga, dagarna går ju så fort! ;)

Idag blir det att städa & dona här hemma...
Ska kasta in en maskin tvätt, dammsuga, skura golven och plocka och dona lite granna här hemma!
Måste även komma ihåg att ringa ett samtal + att jag MÅSTE ringa läkaren idag ang. min vänstra arm!
vette fasen vad jag har gjort, men innan jul började det göra ont på utsidan av vänstra överarmen och nu har det bara blivit värre.
Det är bara på utsidan det gör ont, det bränner, svider, ömmar... känns som mysor som kryper där inne... HaHa
Det är så svårt att förklara känslan, men ändå! ;)
Så ska försöka få tag i en läkartid så dom kan kolla vad det är för någonting, har ju hållt på såhär i 3 veckors tid nu och har bara blivit värre som sagt!

Just nu sitter lillfisen och äter lite frukost, filmjölk & flingor + macka! ;)
Själv sitter jag "frossar" i mig kyckling! HaHa
Så jäkla gott! ;)

Nä som sagt denna dagen blir det enbart att städa och dona här hemma, försöka rensa ut en massa skit så man blir av med det!
Man samlar ju på sig en massa som man aldrig någonsing använder eller som bara ligger i nå skåp och samlar damm! ;)
Sen ska vi även hinna gå ut och busa lite granna, verkar som det ska bli fint väder här idag... så man får väl hoppas på det bästa! ;)

Längtar nå grymt efter våren & sommaren nu!
Nu får gärna snön och den kalla vintern ta och försvinna för att bytas ut mot sol & värme! ;)

Ska ta och fortsätta "frossa" i mig kyckling för att sen väcka storälsk! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0