Godmorgon Måndag!

Härligt med Måndag - Ny vecka, med nya möjligheter!




Igår vart det inget bloggande precis, hade varken lust eller ork till det...
Sen var ju världens bästa & goa´ste Linn & Noe här, åkte ner på stan och käkade, snackade, sen vidare ut och handla och barnen sprang runt och hade riktigt skoj! ;)
Var skönt att släppa dom, som tur så rev dom inte hela klädaffären! HaHa
Men kul hade dom, sprang runt och jagade varandra, man hörde lång väg hur dom garvade och hade sig! ;)

Sen när vi kom hem hände det inte så mycket mer än att Liam somnade (sent) så fick väcka honom när vi skulle äta middag, sen vart kvällen väldigt lång! ;(
Jag som hade hoppats på lite ensamtid men icke sa nicke...
Strax efter 23 somnade Liam om i sin säng utan bekymmer, satt bara bredvid och han slocknade!
Om det kunde va så varje kväll! ;)
Men dom har sina perioder som sagt, allt kan inte gå som en dans på rosor jämt!

Idag är storälsk ledig, men är just nu på Örebro Sjukhus så han kommer väl hem på dagen någon gång!
Skönt att få lite extra tid iaf.

Tror lilleman och jag ska gå ut lite senare, ska först fixa & dona här hemma...
Dammsuga, skura golven, diska upp det lilla som är + plocka undan alla Liam´s leksaker
han slitit fram!
Ska även ta och bära ner den nya barnvagnen till hallen där nere! ;)

Igårkväll när vi satt och kollade på Astrid Lindgren filmer så var bebis i magen ganska livlig, kände den hela tiden! ;)
Så himla mysigt när man känner bebis busa runt i magen!
Fast det är ju inte hela tiden, oftast bara kvällarna man känner h*n!
Var exakt samma när jag väntade Liam, kvällar/nätter var den livlig på dagen sov han! HaHa

Vart ett långt inlägg nu men nu ska vi äta mysfrulle tillsammans jag och min lilla klimp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0