Godmorgon härliga Fredag! ♥


Äntligen Fredag - Hela familjen samlad! ♥



Vaknade
05 imorse av att jag knappast kunde andas, det var så jäkla obehagligt så var tvungen att gå ut på balkongen och få in frisk luft!
Jag hoppas verkligen det har med förkylningen att göra så man inte åkt på astma eller nå annat skit!
Men det återstår att se! ;)

Lillfisen & jag sitter i soffan och myser framför Musses Klubbhus, han är lite småseg precis som mig! ;)
Men skönt att han sovit hela natten och att han somnade skapligt igårkväll fast han sov en del på stan & i bilen påväg hem! ;)

Idag kanske mamma/mormor, pappa/morfar & syster/moster Madde kommer förbi och fikar!
Mamma/mormor ska hämta en av hennes resväskor som är här hemma! ;)
Hon måste ju ha en när vi ska åka till Tallin, har ju båda hennes här hemma! HaHa
Måste ta och köpa en till oss själva, rätt skönt när man ska åka iväg några dagar istället för att släpa med ryggsäck och skit!
Skönt att ha en liten resväska att dra efter sig, speciellt om jag ska åka iväg själv med barn, vagn och packning! ;)

Blir en riktig mysfredag ikväll med familjen! ♥
Lite popcorn och bara ha det allmänt mysigt, blir nog någon rolig film också! ;)
Sååå härligt med helg! ♥

Ska ta och fortsätta mysa med min lilla prins! ♥


Kommentarer
Manne

Mums popcorn!!

2011-01-21 @ 08:46:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0