Godmorgon! ♥


Måndag - Ny vecka med nya möjligheter! ♥



Idag känner jag mig lite piggare och mår lite bättre...
Fast har fortfarande en massa "dumma" tankar som snurrar i huvudet, men dom får väl vara där!

Idag ska lillhjärtat till dagis, känns rätt skönt så man får lite ensamtid och kan fixa & dona själv här hemma!
Just nu ser det ut som rena bombnedslaget, ligger leksaker överallt känns det som fast det inte är mycket! :)
Går ju inte att ha helt rena golv när man har en liten busunge som släpar ut alla saker! :)
Och snart är dom två! ♥

Ska alldeles strax ta och väcka storälsk som ska gå iväg med lillhjärtat till dagis! :)
Själv ska jag ta och sätta fart med att plocka undan lite leksaker från golvet, sen dammsuga, svabba golven, se om jag ska sätta på en maskin med tvätt!
Sen finns det nog mer saker man kan göra här hemma, ska nog ta och försöka rensa ur lite i förrådet också nu när man är själv hemma så har man det gjort också! :)
Men det får jag se om jag orkar med, känner mig grymt seg så det kommer nog bli att försöka vila också innan jag ska hämta lillhjärtat på dagis! :)

Just nu sitter Liam och försöker få i sig lite frukost framför Pororo, man känner en jäkla stress på morgonen när man ska hinna med allt innan det är dags att gå till dagis!
Önskar han kunde gå som de flesta andra dagisen, mellan 9-14 tisdag, onsdag & torsdag!
Men dom har ju sina tider här... 8-14 Måndag, Onsdag & Fredag ena veckan sen den andra veckan går dom 8-14 Tisdag & Torsdag så det är ju ett jäkla hattande, ledig varannan dag!
Men vi får se när dom inför att dom får gå på dagis 20 timmar istället för 15 timmar här...

Nä, dags att göra iordning lillfisen, för att sedan traska mot dagis! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0