Godmorgon!

Vaknade av världens smärta i ryggen och den sitter i ännu!
Antadligen har jag väl sovit illa eller så är det väl pga. graviditeten! ;)
Brukar gå över efter ett tag!

Sitter och slöglor på tv´n men finns ju inge vettigt att glo på denna tiden, just nu är det Melorose Place men det är inge program jag är så intresserad av!
Följde det jämt när jag var yngre, likaså Beverly Hills! HaHa

Natten har vart ganska så jobbig, Liam vaknade och kom in till oss och var ledsen & ganska varm men ingen direkt feber!
Så kom jag och tänka på att det är lite mer än 1 vecka sedan han fick sin spruta mot rödahund, påssjuka & mässling och de kunde bli väldigt dåliga, få utslag m.m 1 vecka efter sprutan så kan va därför han var som han var!
Väntar på att det ska komma nå mässlingliknande utslag också, men inte kommit någonting ännu!
Kanske klara han sig ifrån att bli väldigt dålig, enbart lite gnällig! ;)
Man får ju hoppas!
På dagarna är han ju hur go, pigg & glad som helst!
Men vi får se hur han är idag på dagen, tror han kommer va lika pigg & glad som han vart dom andra dagarna! ;)
Får se vad vi ska hitta på idag, hoppas att vädret blir lika fint som igår, soligt, plussgrader och känns som våren är på G! :)
Då blir det absolut att gå ut och busa massa!

Det tråkiga är att storälsk ska jobba idag!  :(
Söndagar som är så grymt tråkiga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0