Godmorgon!

Redan Onsdag idag, dagarna bara rusar förbi! ;)

Idag hoppas jag att vi får fint väder och att solen tittar fram så det blir lite varmare ute!
Just nu har vi -9,1 grader och det är inte så värst skönt! ;)
Har ju vart så fint väder de senaste dagarna då tempen har legat på nollgradigt men nu verkar det som att det ska bli kallt igen...
Suck, vill verkligen har vår/sommar nu... är så less på kyla & snö!

Lilleman & jag har precis ätit frulle och nu sitter vi och kollar på Pingu! ;)
Liam sitter och skrattar högt för sig själv, som jag skrivit förut så fattar jag inte vad han tycker är så kul med Pingu! ;)
Man fattar ju inte ett dugg va dom säger! HaHa
Men han är road så det är ju bra! ;)

Jag känner mig helt död idag fast jag har sovit ganska så bra inatt, måste va förkylningen & hostan som gör en så seg i huvudet!
Skulle vilja gå och lägga mig och sova igen men det går ju inte! ;)
Liam bestämde sig för att kliva upp kl 6 imorse, men vi låg och mös i sängen till 6.45 sen klev vi upp! ;)

Nä, som sagt jag hoppas solen vill titta fram idag och att tempen kan sjunka lite så vi kan gå ut och busa ett tag!

Idag ska jag även göra iordning en massa mat och frys in, så skönt att bara kunna plocka fram och värme sen bara koka pasta, potatis eller vad man nu ska ha till! ;)
Funderar på om jag ska göra massa pannkaka också och frysa in, gjorde alltid det förut och det var ju så perfekt att bara ta fram dom och steka på el. värma!
Aja, det återstår att se hur det blir med den saken!

Skulle även behöva försöka få klart i förrådet så jag får in saker som ska in där, måste verkligen rensas där nere!
Liam´s gamla säng, resårbotten & madrass står ju där också och tar plats men den ska ju Carro ha! ;)
Får se när vi blir av med den, hoppas bara det blir snart! ;)
Om hon nu inte har ändrat sig, inte hört någonting från henne på ett tag!
Annars så får den väl stå där så kan Liam ha den senare i livet!
Vi lär ju flytta någn gång! ;)
Men vi får se om Carro hör av sig om den!

Nu ska jag fortsätta mysa med min lilla prins som verkar ha myror i baken! ♥


Kommentarer
Caroline

Klart jag vill ha sängen ;) Men ingen jävel vill ju hjälpa mig att få hit den!! Kanske kan kolla med pappa om vi kan komma till helgen :) Kram kram

2011-01-26 @ 16:34:45
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0