Godmorgon!

Denna natten gick inte lika bra som natten innan! ;)
Liam vaknade först vid 23.30 av att han hade bajsat på sig, då kom han gåendes till mig i vardagsrummet och vi bytte blöja så la ja han igen i sin säng och han somnade om på en gång!
Men vid 02.30 vaknade han igen och kom in till oss, sen har han bökat runt som en tok.
Så idag känner jag mig som en zombie, men piggnar nog till! ;)

Vi ska ju till BVC kl. 10 så då kommer man ut på en långpromenad, vilket ska bli härligt!
Ska bli spännande att se hur klimpen vuxit sen sist!

Hoppas även idag att Noe är mycket bättre så dom kan komma och barnen kan leka och busa med varandra! ;)
Men det återstår att se hur det blir! ;)
Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag!
Blir nog att va ute en sväng på dagen, hoppas det blir lika fint väder med sol idag som det var igår! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0