God forsättning!

Välkommen 2011!

Hoppas på att detta året kommer bli lika bra om inte bättre än vad 2010 varit! ;)

Nyårsafton var bra, lugnt, skönt , vi var hemma, hade det allmänt mysigt jag & min lilla familj!
Vi åt gott och hade massa mys framför tv´n!
Lilleman somnade strax efter 19 och vi trodde absolut han skulle vakna av alla fyverkerier, fyller, skrik & gap men han sov som en gris och vaknade vis 8 imorse! ;)
Han har sovit riktigt gott hela natten i sin nya säng, tror han trivs riktigt bra i den! ;)

Lillfisen somnade vid 11 nu och sover fortfarande...
Själv sitter jag och funderar på vad vi ska fixa iordning för enkel lunch idag!

Eftersom vi aldrig åt fläskfilé, potatisgratäng, sallad & beanesås igår som det var tänkt (vi var äckligt mätta efter smörgåstårtan) så blir det att vi ska äta det idag! ;)
Kommer ha en riktig mys dag/kväll med mina två hjärtan!


Hoppas ni får en riktigt bra start på 2011!


Kommentarer
★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & gravid ★

grattis till bebis i magen

2011-01-01 @ 21:32:34
URL: http://kattaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0