Gårdagens nattning...

Den gick faktiskt ganska bra, men inte som man vill att den ska gå men det tar ju sin lilla tid ibland innan man kommer in i det!
Liam var så trött innan kl. 18 igår så fick busa och kittla honom för han skulle hålla sig vaken! ;)
Vid 18.30 fick han sin välling sen vart det pyjamas på och gick in i hans säng där jag la mig bredvid honom!
Han somnade inte förns vid 19, men han somnade iallafall! ;)
Det var inget gnäll i början men mot slutet så ville han inte alls sova, men fick han att somna till slut!

Jag gick ut och la mig i soffan och slötittade på tv´n, kollade runt på nätet, läste bloggar m.m
Man behöver verkligen denna ensamtiden som man kan få!
Sen somnade jag till vid 21 och vid 22 vaknar jag av att Liam var ledsen i sin säng och när jag kom in dit så tuggade han som en tok på nappen...
Dessa sista tänder är verkligen jobbiga, hoppas bara det klommer gå över snart!

Men han ville inte somna om och jag var så trött så han tog mig i handen så gick vi in och la oss i våran säng där han somnade om på en gång!
Jag vet inte riktigt vad det är men är man nära honom så somnar han tryggt och lätt men går man där ifrån så vaknar han till och letar med armen vart vi är någonstans.
Tror han känner sig väldigt trygg när vi är i närheten!

Aja, men han fick sova hos oss iaf. och han vaknade vid 6.30 imorse så det var bara att kliva upp och se glad ut! ;)

Nu har vi precis ätit lite frukost så nu sitter vi i vardagsrummet och kollar på hans favoritprogram Pingu! ;)

Så får vi se hur nattningen går ikväll... hoppas det ska bli bättre med tiden och att han ska börja känna sig trygg att sova i sitt egna rum och säng igen som han gjorde förut!


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Devin är precis likadan just nu. Jag förstår inte varför då han sovit så bra förut i sin egen säng.. Tråkigt när dem kommer in i sådana här perioder tycker jag!

2011-01-18 @ 13:04:29
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0