Funderar...

Sitter och funderar på om jag ska bygga om min blogg lite granna ikväll när lillfisen sover...
Lägga in någon snygg bakgrund, ändra header och allt i bloggen!
Men får se om jag orkar, det återstår att se...
Gäller att hitta någon snygg bakgrund också, eller om jag nu inte gör min egna bakgrund! ;)
Vill ju ha min blogg gå i grått, vitt, svart eller nå liknande!

Aja, om den blir ändrad så blir den! ;)
Men gör inte allt på en och samma gång, vill få den snygg så jag trivs med den också! ;)
Så det får ta den tid det tar...
Just nu så är det bara en enkel, snabb header uppe och en helt vanlig bakgrund på bloggen! ;)

Aja.. som sagt det återstår att se!

Nu ska jag börja med käket!

Tjiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0