Detta går ju så bra...

Så himla skönt detta med nattningen! ;)
3.e dagen i rad som det går kanon
att lägga honom vid 19, hoppas detta håller i sig nu! *peppar peppar*

Visst idag tog det inte 3 minuter innan han somnade men det tog enbart 10 minuter så sov han! ;)
Det är ju så skönt att det börjar gå åt rätt håll IGEN...
Så mysigt att ligga bredvid min lilla prins när han ska sova, han ska alltid pilla i mitt hår, klia mig på armen för att sen börja pilla i sitt egna hår sen sover han! ;)
Det är nästan så jag somnar bredvid honom när han pillar mig i håret, det är ju så himla mysigt!

Nu hoppas jag på en lika bra natt
som det var natten till idag då han sov i sin egna säng utan att vakna en ända gång! ;)

Imorgon klockan 10 ska vi till BVC för 1½ års kontroll, vägning, mätning och vaccination mot rödahund, påssjuka & mässling.
Ska bli spännande och se hur mycket våran lilla prins har vuxit på längden och likaså hur mycket han gått upp i vikt! ;)
Jag gissar på att han väger någonting mellan 11-12 kg iaf! ;)
Det är ju ganska vanligt att dom gör det! HaHa

Nu ska det hängas tvätt sen blir det slappa, läsa lite bloggar och glo på dumburken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0