Dags att rensa förrådet!

Idag ska jag ta kraft och rensa vårat förråd, finns mycket saker där nere som man kan kaste och sälja iväg!
Känns så onödigt att ha alla saker som bara står där och tar plats som man ALDRIG använder!
Vi kommer knappast in i förrådet så det är ganska knökfullt där inne!
Och någon mer plats i lägenheten har vi inte för att ha saker på, kan inte ställa ut det i hallen precis för då kommer vi inte förbi med vagnen...
Vagnen skulle jag gärna vilja ha in i förrådet, men inte lätt när det är så fullt som det är där inne!
Det är ju inte världens största hall precis! ;)

Nää, nu ska det rensas, kastas och säljas iväg saker...
Less att det ska va knökfullt så man inte ens kommer in där inne! ;)

Det ska jag ägna min Måndag åt, även tvätta och gå ut en sväng med lillklimpen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0