Då var det Söndag igen! ♥

Tiden bara rusar iväg och idag går jag in i en ny graviditetsvecka! ♥
Härligt, härligt!

Idag har jag faktiskt ingen aning vad som händer och sker, älska ska jobba men kanske Linn & Noe kommer förbi & fikar och käkar!
Fast det återstår att se om dom kommer eller inte! ;)
Annars blir det nog att gå ut på en promenad och busa lite granna!

Har bestämt mig för att börja ett nytt liv... eller ändra på det iaf.
Mår inte alls bra just nu som det ser ut! ;)
Så man kan alltid ändra på det!

♦ Sluta med allt gottande, visst på helgen får man unna sig lite granna! ;)
♦ Börja äta som jag ska + äta nyttigt! (7 mål om dagen)
♦ Sluta med massa socker som läsk, godis m.m på vardagarna!
♦ Ta tag i träningen igen och hoppas att kroppen inte säger ifrån denna gången!

Ja det är några saker som jag ska ta tag i, allt för att jag ska må bra själv!
Som sagt jag får nog börja tänka på vad jag har gått igenom i mitt liv, men detta ska nog gå kanon!
Eftersom jag känner att börja med detta så kommer det gå suveränt, men visst får man unna sig något gott någon gång.
Likaså om man är på stan och går runt så får man unna sig någonting gott att äta också! ;)

Nu ska mitt nya liv börja... även om jag är gravid! ;)
Efter graviditeten så ska jag börja träna på allvar, inte direkt efter men ett tag efter så ska jag komma igång!
Jag vet ju att jag mår så himla mycket bättre av att träna!
Likaså börja redan nu med att gå ut och gå en promenad varje dag 30-40 minuter gör mycket!
Men där jag nog kommer gå så kommer det nog gå en promenad på 1 timme och det är ju kanon! ;)
Sen kan man alltid stanna så Liam kan få springa av sig och busa också! ;)
Jag var ju så himla aktiv när jag väntade Liam, men kommer nog bli mer när våren kommer! ;)

När vi hade hund så kom man ut hela tiden då var man tvungen att gå ut och promenera, men nu har man ju inte den tvången längre att gå ut på långpromenader.
Men det ska bli ändring på det nu, får väl ta Ozzy och gå! HaHa
Närå, ska inte behövas en hund för att gå långpromenader! ;)
Går likabra att ha min lilla prins med mig och stanna till vid någon lekpark och busa järnet! ;)

Visst, alltså jag trivs med mig själv... men vissa dagar får jag mig att må så dåligt!
Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde för 3 år sedan, och ännu bättre ska jag må! ;)

Längtar tills jag kommit in i mitt nya liv på riktigt!!!
2011 ska bli mitt/vårt år! ♥

Kanske inte det roligaste inlägget att läsa
, men jag skriver av mig precis vad jag vill, tänker och funderar på i min egen blogg! ;)
Ingen som tvingar just dig att läsa den om du tycker den är tråkig! ;)


Kommentarer
Caroline

Jag tycker de är super mysigt att läsa din blogg oavsett vad du skriver om :) Kram kram

2011-01-23 @ 07:55:41
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0