1 timmes utelek & massa annat! :)

Lilleman och jag har precis kommit in från att ha vart ute och busat i 1 timme! ;)
Var riktigt skönt ute fast det är -8 grader, men till slut började jag frysa om mina fossingar så då tog vi och gick in! ;)
När vi var ute så var vi ner med vanliga sopor + grovsopor som jag tagit ur från förrådet!
Finns nog ännu mer som kan rensas ur förrådet och kastas, det ska jag försöka hinna med imorgon då storälsk är hemma!
Så skönt att bli av med en massa skit, men samtidigt det som tar störst plats där nere är ju alla barnsaker som leksaker, kläder, gåstolen och allt sånt där!
Mycket man hade när Liam var liten!
Men det går ju och ställa i bättre ordning så man får bättre plats! ;)

Har ju även ställt ner en garderob där nere som tillhör lägenheten, den finns det INGEN plats för här uppe och sen är dom inte så värst snygga heller! ;)
Har 1 kvar av dom här uppe som vi har lagt in alla sängkläder, gardiner och så i men den står ju inte i vägen precis! ;)

Idag slapp iaf. jag gå och hämta hem lillfisen på dagis för det gjorde storälsk så snällt så! ♥

Har även idag haft 2 st här som har fixat vårat handfat i badrummet
då det började läcka sen att det stank apa från avloppet...
Ibland trodde ja att jag skulle spy av lukten, men nu är det fixat! ;)
Fick helt nytt rör, avlopp och sådana saker... handfatet var det ju inge fel på men nu ser det ut som det är helt nytt! ;)

Håller även på att tvätta upp en maskin med tvätt, så den ska bara hängas upp när den är klar!
Det är så skönt att hinna med så mycket! ;)
Småplockade även här hemma samtidigt som dom var här och fixade i vårat badrum, så idag har jag fått mycket gjort!

Nu ska jag alldeles strax börja med käket...
Pannkaka, sylt & grädde... smarrigt värre... Det är ju Torsdag! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0