Vart en kortis promenad...


... på 40 minuter!
Är ju så förbannat kallt ute så känndes som man skulle frysa ihjäl fast man klätt på sig massa vinterkläder! ;)

Usch, är så jävla less på denna snö, kyla & alla kläder man ska klä på både barn & sig själv!
Nu vill jag gärna att våren/sommaren ska komma så man slipper denna jävla kylan och alla kläder!
Skönt att kunna ha balkongen öppen, vädra ur hela lägenheten, gå ut och vara ute hur länge som helst, ha med sig lite picknik och bara ha det allmänt mysigt! :)
Åhh, nu vill jag att sommaren ska komma!

Vart inte så jättemånga bilder tagna för man kunde fan inte göra någonting, va så sjukt kallt så fort man tog av sig vantarna så höll man på och förfrysa fingrarna av sig! ;)
När vi kom hem så tänkte jag att Liam skulle få vara ute ett tag och busa också, men det ville han absolut inte utan han ville bara in!
Tror nog att han frös lika mycket som mig! ;)


(OBS! Bilderna är tagna med våra lilla digitalkamera!)

Redo att gå ut på promenad och busa i det kalla vintervädret...

 
 
 
 
 



 


 


Nu ska vi ta och börja fixa iordning middagen, hemmagjort potatismos, fiskpinnar, kokta grönsaker & sås blir det till middag idag! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0