Vårdcentralen...

Har pratat med våran BVC sköterska, och idag hade dom läkare där men han hade fullbokat just idag och när vi skulle till MVC hade han redan gått iväg! :(
Men som jag förklarade hur Liam var med feber, hosta, sen att han kryper ihop i fosterställning tyckte läkaren jag skulle ringa till VC på en gång och få en tid!
Sagt och gjort, ringde ner till VC och när dom ringde upp så lät det tydligen inte så värst bra när jag berättade historien för henne jag pratade med så vi fick en tid nu klockan 11 eftersom jag ska till MVC kl. 10.

Jag hoppas för guds skull att det INTE är lunginflammation, men tydligen kan det vara det! :(
Men bättre dom får kolla igenom honom ordentligt än att man bara går och drar ut på det och tror det ska bli bättre...
Detta har ju hållt i sig 1 veckas tid nu, så nu tycker jag min fina prins ska få bli frisk och kry igen! ♥

Återkommer senare!

Nu ska vi ta och fixa de sista för att sedan åka...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0