Våran resa...


...har vart riktigt bra!
Har dock saknat min lilla prins som en tok, men nu är jag hemma igen vilket är väldigt skönt! ♥

Vi åkte som sagt på en kryssning till Tallin... jag, min käre mor & syster! ;)
Det vart inte så värst mycket fotande, men några helt ointressanta bilder har jag iaf. tagit! ;)

Vi har haft det riktigt trevligt, käkat gott, shoppat och slappat!

Däremot fick jag en slemmig Estländare efter mig på båten som jag inte vart av med och inte fatta han vad jag sa till honom heller... han gjord emig verkligen TOKIG!
Hatar folk som är slemmiga och inte låter en vara när man säger till dom...

Vart lite shopping, men inte så värst mycket då det var svinkallt och jag fick så sjukt ont i ryggen av att gå runt en massa men lite kläder till lillfisen vart det iaf. ;)
Sen vart det självklart öl till älsk, en flaska likör till mig som ja tyckte va snygg, massa godis och lite annat smått & gott! ;)

Lite av det jag handlade...

3 st tröjor till lillfisen


En puma dress till lilleman


En rosa snygg likör flaska ;)


mmm...gooodis!


En present till Liam från mormor


Ett fint ljus till älsk! ;)


En liten kak/kex burk till Liam från mormor!


Va ju mer saker vi handlade men orkar inte ta kort och lägga upp på allt...

Några tråkiga bilder från båten & i Tallin! ;)
Låter bilderna tala för sig själv....

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0