Välkommen härliga Fredag. ♥



Äntligen Fredag - och hela familjen är samlad. ♥



Jag har ingen aning varför jag är uppe, har vart vaken sen 05.24 och jag kunde bara inte somna om så gick och satte mig och glodde på dumburken! :)
Mina 2 älsklingar ligger fortfarande och sussar gott, men har en känsla av att Liam kommer vakna alldeles strax då han börjat hosta massa nu!

Annars har natten vart helt OK, har vart lite gnäll och så men inte nå större att han vägrar somna om eller nå sånt!
Så fort han kommit nära mig el. T och kliar oss på armen  så somna han om på en gång, eller om han spottat ut nappen och får  den!
Tycker så synd om våran lilla fina prins...

Men hoppas att det ska va bättre idag, inte för att jag tror det men ändå!
Man kan ju hoppas att ögoninflamationen har blivit lite bättre så det inte är en massa gegga, såg faktiskt ut som det vart bättre igår förutom att ögonen rann och var jätteglansiga men inte alls lika mycket gegga.
Fast är ju oftast värst på morgonen så vi får väl se hur de ser ut nu när han vaknar.

Jag hoppas att vädret blir bra idag så vi iaf. kan gå ut på framsidan och ta lite luft en stund!
Orkar inte sitta inne, vill bara komma ut ett tag och röra på mig! :)
Tror Liam skulle tycka det var skönt också, är ju alltid ute ett tag varje dag annars!

Ska ta och fixa iordning mig lite te!


Kommentarer
Caroline

Hoppas att lilla charmtrollet mår bättre snart! Det är ju så synd om dem när de är krassliga! Många Stora Kramar Till Er Alla!! <3

2011-02-04 @ 07:46:08
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0