Tack, underbara älskling...

... som tog hand om våran febriga & ledsna lilla prins inatt och sa åt mig att gå och lägga mig och sova igen! ♥
Det var så skönt att äntligen få sova ut, så idag känner jag mig riktigt pigg och utvilad! :)

Jag som hade hoppats på att febern skulle hålla sig borta, men strax innan 00 kom den tillbaks och Liam vart jätteledsen! :(
Han tugga och slet ut nappen från munnen, så nu är det tänderna som är problemet...
Om dom kan komma upp helt någon gång dom sista tänderna som är störst, det måste göra ont! :(
Så älsk gick upp och gav honom alvedon sen satt dom och kollade lite tv.

Jag har ingen aning när dom kom in och la sig för jag somnade om på stört, så himla skönt att verkligen fått sova ut för en gångs skull...
Va länge sedan jag kände mig såhär utvilad! :)

Just nu sitter lilleman i sin fotölj och kollar på Händige Manny! :)
Jag hoppas verkligen att han ska bli bättre, det verkar som ögoninflamationen har blivit mycket bättre då det inte är lika mycket gegga i ögonen utan det är endast jättelite, men han är fortfarande dunderförkyld, febrig och hostig!
Hoppas det också ska ge med sig snart!

Hoppas att vi får fint väder idag, så kanske vi kan klä på oss ordentligt och gå ut en stund på framsidan och få lite frisk luft! :)
Tror Liam skulle tycka det var skönt, men vi får se hur vädret blir senare...
Just nu ser det ganska fint ut! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0