Supermysigt! ♥


Hade en riktigt mysig kväll igår! ♥
Liam låg med sitt huvud på min mage och `´Lillen`´ började röra på sig, sparka och buffade på som bara den så även Liam kände rörelserna på sitt huvud!
Han tittade upp och log sen la han tillbaka huvudet på magen, även klappade magen med handen! ♥

När älsk kom hem och vi la oss så la jag handen på magen och `´Lillen`´ började böka omkring igen! ♥
Så nu har även älsk kännt dessa riktiga rörelserna/sparkarna! ♥
Han har känt dom lite lätt för länge sedan också men nu känns dom verkligen ordentligt!

Hur underbart är det inte att känna bebis i magens rörelser, sparka, buffar! ♥
Det är hur underbart som helst!

Längtar så otroligt mycket tills `´Lillen`´ är ute hos oss! ♥

Ibland när `´Lillen`´ sparkar till så kan det göra riktigt ont på vänster sida, och jag gör ifrån mig ett aj ljud! HaHa
Men ååhhh vad mysigt det är! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0