Sovmorgon vad är det?!?!

Jag känner mig som rena zombien denna morgonen, natten har vart för jävlig!
Liam låg och sov i sin egen säng när jag var vaken men han hostade bara värre och värre likaså hördes det när han andades hur dunderförkyld han verkligen är!
Så jag valde at han får sova hos oss inatt, så älsk bar in honom till oss när vi gick och la oss...
Det är så jobbigt när dom är såhär förkylda, men jag hoppas verkligen att han kommer bli bra!
Men han är lite bättre nu på morgonen, andningen är bättre & han hostar inte lika mycket, men vet hur det är själv... allt blir värre mot kvällen!
Jag är ju själv förkyld & jättehostig fortfarande och har vart det i 1 månads tid nu... och det vill inte ge med sig!
Liam har ju vart förkyld till och från hela tiden han också...
Sommar, sol, värme nu tack så vi kanske får hålla oss friska! :)

Känns som denna dagen kommer bli väldigt lång... känner bara för att gå och lägga mig igen men det går ju inte precis! :)
Jag brukar iofs. piggna till lite efter ett tag så får hoppas jag gör det nu också fast det inte blitt många timmars sömn inatt!
Får ta och vila när Liam sover sen! :)
Kommer Liam inte bli bättre under dagen eller om det blir samma visa som igår kväll då allt bara vart värre så får han va hemma från dagis imorgon... vill inte ha honom där när han mår såhär hur pigg han är är!
Man får tänka lite på dom andra barnen också! :)
Skönt att man kan ringa dygnet runt och tala in på telefonsvararen om att han inte kommer! :)
Men hoppas han blir mycket piggare & att han blir mycket bättre med förkylningen & hostan så han kan gå till dagis imorgon... han trivs verkligen på dagis med alla sina lekkamrater! :)

Usch, ska gå ut och göra iordning mig en stor kopp med te och försöka piggna till lite granna! :)
Lilleman sitter glatt i sin lilla fotölj och kollar på Pororo! ♥

 Såhär känner jag mig just nu! HaHaHa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0