Sötplutten min...

... är så hängig, ledsen och allt just nu!
Fast nu har vi fått ner febern från 39,9 till 38 grader så det går åt rätt håll iaf.
Men han vill inte äta någonting, nu tackar han även nej till vatten men så gav vi honom saft och det gick ner som tur var! :)

Han somnade precis i min famn efter att ha druckigt upp flaskan med saften så nu ligger han här bredvid mig på ett täcke i soffan!
Liam har sovit mestadels av dagen, och det är klart när man är så dålig så orkar man ingenting!
Han har vart ledsen, grinig, otröstlig men samtidigt pigg ibland!

Man försöker busa lite med honom men det går inte... enbart om han vill själv då börjar han kittla en i ansiktet eller någon annan stans på kroppen...
Kill kill kill säger han och kittlar med fingrarna! :)
Dom stunderna värmer verkligen när han ler och är glad, men det varar inte länge...

Jag hoppas verkligen att detta ska gå över
snart men samtidigt tror jag att hans sista tänder spökar, dom vill inte riktigt spricka igenom helt!

Så idag har vi faktiskt inte gjort så värst mycket...
Får se när sötisen vaknar, så får vi även se om febern stigit eller om den gått ner mer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0