Skönt med lite vila.

Har precis vaknat efter att ha vilat 1-1½ timme... var verkligen behövligt! ;)
Jag är ju så himla trött nu för tiden, har nog med förkylningen sen gravid på det att göra!

Lillhjärtat & storälsk ligger fortfarande och sussar med dom ska snart få gå upp dom också! ♥
Jag ska ta och börja med städning & doning här hemma alldeles strax, så skönt när man städar & donar lite då och då så slipper det bli så skitigt och så mycket att städa om man bara skulle städa någon gång! HaHa
Skönt när man får ork och lust till det, för ibland finns varken ork eller lust så då skiter man ju i det! :)

Jag ska även ta och fixa iordning middagen men vet bara INTE vad jag ska välja att göra...
Det står mellan hemmagjort potatismos & ugnstektfalukorv eller korvstroganoff m. ris/couscous...
Är så sugen på båda delarna! HaHa
Men tror att det kommer bli hemmagjort potatismos & ugnstektfalukorv, men det återstår att se vad det blir! :)

Nu vaknade lill prinsen! ♥
Är så glad att han är MYCKET piggar & gladare idag än vad han har vart! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0