Ska man orka...

...ta tag i städningen här hemma eller ska jag bara mysa med min lilla klimp idag?!?!
Det är frågan... HaHa
Får nog bli både ock, men städningen får nog ta sin lilla tid... inte för att det är mycket att göra men ligger leksaker precis överallt och skulle behöva dammsuga då katten fäller nå GRYMT med hår, likaså svabba golven! ;)

Vi har väldigt härligt väder idag, solen har tittat fram, plussgrader och snön håller på och försvinna igen...
Men kommer väl ny som vanligt!

Idag är jag riktigt glad, Liam är hur pigg & glad som helst, ingen feber, ögoninflamationen är så gott som helt borta! ;)
Är så skönt att ha tillbaka sin gamla goa och glada prins!

Men just nu verkar han va lite tröttis så ska ta och lägga honom så han får vila lite granna!
Så kanske jag kan plocka och dona undan alla leksaker sålänge! HaHa
Annars är risken att han ska dra fram allt som jag ställer bort igen! ;)

Åhhh... snart Torsdag... vad jag läääängtar! ♥

Och på Torsdag är det bara 1 vecka kvar tills jag, min älskade mor & syster åker iväg på kryssning till Tallin! ;)
Ska bli så himla mysigt & skönt att bara få komma bort, sova ut, slappa, äta gott, shoppa och bara ha det allmänt trevligt! ♥


Kommentarer
malin

fin header :)

2011-02-08 @ 12:57:07
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/
Martin The Edge

Bra shopping där sägs det - er första resa eller?

2011-02-08 @ 13:20:09
URL: http://edgeman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0