Sååå skönt!

Lilleman & jag tog och vilade lite granna och har precis vaknat! ;)
Så det vart en liten viloperiod på 2 timmar, och det var väldigt skönt så nu är både jag & Liam hur pigga som helst!

Har ju inte ens hunnit med att städa som jag skulle men det gör jag! ;)
Plockade upp alla Liam´s böcker som han får läsa & titta i som han kastat ner från bokhyllan...
Men det var ju onödigt för dom rev han ner på en gång! ;)
Dom ska tydligen inte stå i bokhyllan utan dom ska ligga på golvet framför bokhyllan tycker Liam! ;)

Aja, ska iaf. ta och sätta fart med städningen och försöka komma på någonting att käka idag!
Har ju både korv m. bröd, chickennuggets m. ris/couscous & sås och kyckling från igår kvar som jag kan välja att göra någonting med!
Men inte lätt när man vill ha allt! HaHa
Får se vad det blir för någonting idag, känner inte för att stå och göra iordning en riktig brakmiddag eller nå sånt nu när Liam inte är så förtjust i att äta!
Men både Kyckling & Korv älskar han så någonting av det blir det, då han äter lite iaf.! ;)

Ska ta och sätta fart här hemma, när man har humöret för städning på topp och Liam sitter och tittar så snällt på barnkanalen och skrattar för sig själv! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0