Så himla skönt...

Att ha hunnit med massor idag! :)
Nu är det fint här hemma igen, rent från golven och alla Liam´s leksaker är på sin plats! :)
Det som är så skönt är att det inte är så mycket att städa eftersom jag städar lite då och då, så det hinner ju inte bli så värst skitigt precis! :)
Och det är rätt skönt... men pedant är någonting jag inte är eller skulle vilja bli... usch och fy! :)
Men alltid skönt att ha rent från golven och dammsuget & svabbade golv! :)
Sen kan det se för jävligt ut vissa bokhyllor! :)
Fast det ska jag också fixa till idag, en del hyllor är ju helt tomma... vet inte riktigt vad jag ska ha i dom! HaHa

Aja, nog med det! :)

Har lite kvar att göra men det är ju någonting jag kan plocka med när jag har hämtat hem klimpen från dagis och vart ute och busat med honom! :)

Älsk och jag har precis käkat lite lunch och nu väntar jag på att den 2.a maskinen med tvätt ska bli klar så jag kan hänga upp den också! :)

Stråååålande väder har vi fortfarande så det blir att cykla till dagis idag! :)
Liam som älskar att cykla! :)
Hoppas verkligen våren är på G nu... imorse när man öppnade fönstrena för att vädra hörde man fåglarna kvittra och det är någonting man inte gjort på väldigt länge! :)
Man vart så glad, pigg och städlusten bara fladdrade i kroppen! :)
Härligt, härligt!
Älskar verkligen detta väder vi har nu... men nu saknas bara dom där 15-20 extra plussgraderna också! HaHa

Ska fixa iordning mig lite så jag är klar när jag ska cykla och hämta hem klimpen min! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0