Min lilla skatt är vaken igen.

Var inte länge sötnosen sov... ♥
Men man ser att han har det jobbigt stackarn... lider verkligen med honom!
Ögonen rinner som bara den, är glansiga, ögoninflamation, hostar massa nu ikväll, snorar som en gris och så feber på det...
Ska det inte komma någonting mer?!
Huuua.. jobbigt för honom!

Så nu har han precis fått välling så får vi se om han vill somna om sen igen eller om han kommer va vaken!
Är bara så glad att han dricker en MASSA vatten eller annan vätska!

Ska ta och gå in och sätta mig med klimpen i soffan och bara mysa framför barnkanalen!
Somnar han så kan han få ligga med mig i soffan och mysa!
Är ju hos mig el. T han har sin trygghet, där han sover som bäst! ♥



Våran fina prins...
Mamma & pappa´s allt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0