Man har sina dagar...


... då allt enbart är piss och man vill lägga allt bakom sig!
Så har jag kännt ett tag nu med både fejjan & bloggen, eller speciellt bloggen!
Har lixom inge vettigt att skriva eller jag har saker som jag gärna inte delar med mig till alla som läser min blogg precis...
Speciellt till dom jag inte känner...
Jag har även slutat läsa väldigt många bloggar, har lixom lessnat totalt på det!
Men en vacker dag kanske lusten kommer tillbaks! ;)
Man kan ju alltid hoppas på det, men det tror jag... alla har väl sådana här dagar! ;)
Så vem vet kanske blir ett uppehåll med bloggen tills jag känner att... ja detta vill jag skriva om...
Det är ju min blogg så jag skriver ju precis vad jag vill, när jag vill, vill jag skriva skit & sånt som inte intresserad andra så gör jag det...
Ingen som tvingar just dig att läsa min blogg! ;)

Idag är det iofs. kanonväder och lillfisen är på dagis
och jag hoppas verkligen att detta härliga, soliga vädret håller i sig tills jag ska hämta hem honom också så vi kan stanna ute och busa en stund!

Liam vart ju så glad igår när jag sa att han skulle till dagis, stod och slet i grinden och trodde han skulle till dagis på en gång! ;)
När T lämnade honom idag vart det ett snabbt vink sen stack han in och lekte och var superglad att få vara tillbaks, men när han såg T i fönstret så började han gråta...
Men det gick nog över väldigt fort! ;)

Liam har ju inte vart på dagis på 3 veckor, då han legat hemma och vart sjuk sen åkte han ju på lunginflammationen också!
Så nu får man hålla tummar & tår att han får va frisk och kunna va på dagis ett tag innan han blir sjuk igen! ;)
Men det är iofs. väldigt bra att barn blir sjuka när dom är "små", så dom bygger upp ett kanon bra immunförsvar! ;)
Hellre att Liam blir sjuk då och då än aldrig lixom! ;)
Är bara nyttigt för dom att få dessa dagisbaciller...

Nog med babbel, ska fixa iordning lite lunch till mig & älsk och även hänga upp maskinen med tvätt som precis blivit klar! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0