Kväller...

Lillfisen är fortfarande vaken, men han håller på och kliar sig i huvudet & örat så han borde nog somna snart! :)
Han håller jämt på och pillar i sitt hår, öra eller på mig & T innan han somnar... han är så gooo våran lilla prins!
Älskar när Liam ligger bredvid mig och pillar i mitt hår eller kliar mig på armen, är nästan så jag själv somnar då! :)

Jag är såååå hungrig, så när Liam somnat ska jag ta och göra iordning mig en ostsallad! :)
Ska bli riktigt gott... isbergsallad, tomat, gurka, majs, riven ost & feta ost... mmmmm vad gott det är och självklart salladsdressing till! :)

Bläää, jag bara tänker och tänker just nu på vad som kommer hända & ske!
Blir fan bara jobbigare för varje dags om går nu...
Jag hoppas bara på det bästa och att dom har fått bort allt på älsk så det inte blir värre eller har spridigt sig vidare...
FAN livet är bra orättvist!
Är bara glad att han ska in på kontroll redan nu den 10.e Februari men hatar att det är till Eskilstuna Sjukhus han ska till!!!
Vi funderar på att anmäla dom, så min kära mor skulle prata med en som kan det där hur vi ska gå till väga eftersom mamma vet precis allt hur det gått till från början till nu!
Jag hoppas bara dom tar detta på allvar nu när det är bevisat att den är elakartad!!!
Så många gånger Eskilsuna Sjukhus har analyserat men aldrig fått fram någonting, så många gånger han vart inne på koll och dom säger den är godartad och bla bla bla....
Så kommer han till Örebro Universitetssjukhus och där får dom fram att den är elakartad... va fan gör E-tuna för fel...
Dom verkar skita i det mesta på det sjukhuset...
Men vi får se vart det slutar någon stans...
ANMÄLAS SKA DOM!

Det jobbiga är att vi ska in till BM den 10.e också fast det är kl. 10
men blir ganska stressigt för älsk!
Antingen så ändrar han så han åker in i slutet av Februari eller nå sånt... men samtidigt känns det jobbigt nu när man vet hur allvarligt det är!
Han måste ju va med på detta mötet med BM då hon ska fråga honom en masa frågor osv. eftersom när jag väntade Liam så skrev dom allt på papper, men nu har dom allt på datorer... så vi måste ju göra om allt igen!
Tråkigt nog...

Aja, nu sover min lilla klimp så ska bära in han i hans säng sen fixa iordning salladen till mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0