Känns riktigt bra!

Första dagen med Antibiotika till sötplutten är snart avklarad, endast 1 gång kvar att ge honom idag! :)
Hittills har det gått ganska bra, har fått blanda ut det lite med yoghurt som han sedan har druckigt och det funkade de med! :)

Som jag ser det nu så verkar han redan va på bättringsvägen, lite hängig och så fortfarande men har vart väldigt pigg nu ikväll och inte har han haft någon feber ännu heller... *peppar peppar*
Hoppas verkligen detta kommer hjälpa våran prins att bli helt frisk nu!
Men det är 4 dagar kvar på kuren så det ska han nog bli! :)

Idag ringde jag även till dagis och berättade som det var och att Liam blir hemma hela nästa vecka också!
Känns väldigt dumt att han ska bli pigg och frisk sen komma till dagis och bli sjuk på en gång igen!
Dom har tydligen många sjuka barn som dom fått skicka hem så känns väldigt bra att Liam får vara hemma och bli helt frisk och ha det lugnt och skönt omkring sig ett tag! :)

Och en sak till, han gick ut i köket nu ikväll och pekade att han ville ha en macka och jag fixa iordning en till han och en till mig... :)
Och tro det eller ej, han åt iaf. upp nästan halva mackan med mjukost på!
Hoppas min lilla prins kommer vilja äta mat snart igen, hanahr ju knappt ätit någonting på 1 vecka utan endast druckigt vätska!

Nu ska jag mysa med min fina prins och hoppas på att pappsen kommer hem om en stund! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0