Göra sig iordning...

Har vart vaken sen strax innan 6 imorse, vaknade av att Liam hade världens hostattacker! :(
Så jag klev upp men älsk & lilleman sover fortfarande, men klockan ringer nu kl. 8 så då får dom också ta och stiga upp! :)

Måste göra oss iordning för att åka iväg till MVC, vi ska ju åka lite tidigare för att våran BVC sköterska ska kolla Liam!
Sen blir det troligen att åka till Vårdcentralen, får se vad BVC sköterskan säger och tycker!
Det som är så skönt med "privat", dom har både läkare, sköterskor, öppna förskola m.m allt i ett och samma hus! :)

Huuua, jag är så less på min snorighet också... att den aldrig vill ge med sig! :(

Aja, vi hörs nog senare idag när vi kommit hem och troligen fått reda på vad Liam åkt på för nå skit...
Hoppas bara de inte är lunginflammation, även om det är exakt dom symtomen så hoppas jag att det är falskalarm!

Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0