Gomorgon!

Man är tröttare än tröttast idag, eller just nu iaf.
Det spelar ingen roll hur mycket Liam leker & busar på dagen eller hur aktiv han är!
Visst han blir trött och somnar på kvällen men som inatt vaknade han och ville inte somna om, han var hur pigg som helst och var vaken med mig till pappsen kom hem!
Men till slut så somnade han om mellan oss, men så gick han upp nu vid 6.30.
Visst han sover ju dessa 13 timmar sammanlagt om dygnet som barnen gör men ändå!
Det spelar ju ingen roll om han går och lägger sig efter 21 på kvällarna, han vaknar ändå tidigt på morgonen!
Kan hända någon gång att man får sovmorgon men det är inte ofta! :)

Det är väl bara gilla läget helt enkelt! :)
Kanske ändras någon gång!
Visst är det bra att han går upp på morgonen när han går på dagis och så, men skulle faktiskt va skönt att få lite sovmorgon någon gång! HaHa

Idag var det samma visa när jag klev upp, så jävla ont i ryggen...
Måste vara att jag ligger på nå tokigt sätt...

Nä...jag ska ta och fortsätta mysa med min lilla prins framför Pororo och försöka piggna till lite granna! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0