Godmorgon!

Idag var det Söndag igen - Den tråkigaste dagen på hela veckan! :)



Jag har inte den blekaste aningen vad jag & lillfisen ska göra idag
när pappsen har åkt och jobbat!
Tror nog det bara kommer bli lungt då han fortfarande är dålig men ändå har blivit mycket bättre!

Det verkar som vi kommer få kanonväder idag, solen lysen, vi har plussgrader, fåglarna kvittrar... så himla hääärligt!
Skönt att höra att fåglarna tror att våren är på G! :)

Tror vi ska ta och gå ut en sväng på framsidan senare på dagen!
Nu har vi vart inne i 3 dagar och det känns, vill verkligen ut i friska luften!
Jag har iofs. vart ute och handlat men ändå! :)
Liam vill och behöver nog frisk luft han också!

Inatt har vi faktiskt sovit väldigt bra, det var igårkväll som Liam fick tillbaka sin feber och ont i munnen så det var bara i med alvedon sen hostmedicin för hans förbannade hosta! :)
Sen somnade vi allihopa och vaknade imorse vid 07.30...
Var skönt att fått sova!

Liam är ju hur pigg och glad som helst nu på morgonen så hoppas det håller i sig...
Men så sa jag igår också så kom den förbannade febern på kvällen och allt vart kaos så är inställd på att de blir samma visa ikväll!
Man fick sitta med Liam i famnen och nynna och vyssa honom
lite för han skulle bli lugn, man kunde inte ens säga hej till honom då började han stortjuta igen!
Så var bara nynna, gosa och vyssa som gällde! ♥
Tycker så synd om honom när han har så ont i munnen! :(

Ska gå ut och göra iordning lite frulle nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0