Godmorgon Söndag! ♥



Så var det Söndag igen, som sagt den tråkigaste dagen på veckan! HaHa
Närå, den kan faktiskt va väldigt skoj den också! :)

Idag kommer det bli som vanligt, har ju Söndagar som min riktiga städdag så idag blir det at plocka och dona, dammsuga, svabba golven, tvätta och en massa annat finns det säkert att göra också! :)

Storälsk ska ju åka och jobba vid 14 tiden, det är iofs. ganska tråkgit att han jobbar på Söndagar fast ändå rätt skönt då han är ledig Fredagar & Lördagar! :)
Denna veckan jobbar han bara Söndag-Onsdag och är ledig Torsdag, Fredag & Lördag! ♥
Fast jag är ju inte hemma då så vi blir ju inte samlade hela familjen! :)

Hoppas denna veckan går fort eftersom att på Torsdag åker jag iväg, ska bli väldigt skönt att bara få komma bort, slappa, sova, äta gott, shoppa och ha det allmänt trevligt med min käre mor & syster! ♥
Men jag kommer dock sakna mina 2 killar nå grymt mycket!!! ♥
Fast dom kommer ha det kanon hemma, det vet jag! :)
Skönt för dom att få lite ensamtid med varandra också...

Storälsk & lillfis ligger fortfarande och sussar gott i sängen! :)
Själv ska jag nog ta och börja ta tag i städningen... rensa tvätten så jag kan börja tvätta! :)
Inte för att det är så mycket att göra men ändå, ju snabbare jag börjar ju snabbare blir jag ju klar och kan mysa med min lilla prins! ♥

Hoppas ni får en bra Söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0