Godmorgon Söndag...


Vad härligt det är när man vaknar upp helt pigg & klarvaken! ;)
Ingen som har legat och sparkat på en i våran säng inatt heller, utan Liam ligger fortfarande och sover i sin egen säng! ;)

Jag tvärslocknade på soffan igårkväll, var totalt slut fast vaknade vid 22 el. va klockan var och gick in och la mig i sängen!
Så nu kan man inte klaga på att man inte har fått sova! ;)

Har inte sovit nå värst när vi vart på kryssningen heller, första natten tänkte jag bara på Liam och vaknade stup i ett... så jag gick upp kl 04 på morgonen och satte mig på båten och glodde runt på alla fyllhundar som gapa & skrek! ;)
Var samma natt som jag fick den äckliga, slemmiga Estländaren efter mig... SUCK... tur han gick av i Tallin!!!
Men däremot sista natten sov jag som en gris, nog för jag var så sjukt trött!

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på mer än att älsk ska åka och jobba! ;(
Tråkigt, tråkigt...
Sen verkar det som det ska bli väldigt kallt idag också, men hoppas inte det blir allt för kallt så lillfis & jag iaf. kan gå ut och busa en stund!
Annars ska jag nog bara tvätta upp en maskin med tvätt, sen nog fixa med all packning och så!
Få undan allt man har köpt! ;)

Annars blir det nog bara en MYSDAG med min lilla klimp och `´Lillen`´ i magen! ♥

Hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0