Go kväll!


Har setat och slöglott på Big Brother, inte för jag tycker att det är så värst intressant precis men finns inte så mycket annat att glo på...
Men nu är det slut så man får väl sappa vidare och se om det finns någonting på alla dom andra kanalerna som man har! ;)
Hoppas kan man ju!

Bara 1 timme kvar tills älsk slutar jobba, ska bli skönt att han kommer hem och snart är det helg igen! ♥
Redan Onsdag imorgon!

Imorgon blir det att fixa & dona en massa här hemma vilket jag inte gjorde idag...
Vart ju så stressigt allting då vi åkte iväg och handlade sen vart det sen middag, annars brukar vi äta mellan 16.30 -17.00 för att det inte ska bli allt för sent!
Men idag vart det inte middag förns 18.00, så allt vart så stressat...

Skulle egentligen ha fixat lillfisens rum klart med att rensa leksaker och ta ner det i förrådet, men jag ska försöka få fram en kartong från förrådet imorgon som jag kan lägga ner alla leksaker i som ska ner där!
Men inte lätt då även kartongerna står längst in mot väggen i förrådet och komma in där är inte det lättaste om man inte drar ut allt från förrådet...
Usch är så less på att det är så fullt som det är där nere... och vi MÅSTE verkligen ha plats där nere innan `´Lillen`´ tittar ut då vi måste ha ner en massa saker där!

Det ska ju fixas & donas här hemma innan `´Lillen`´ vill titta ut till världen med både spjälsäng och allt som `´Lillen`´ ska ha! ;)
Ska bli så mysigt att få fixa och dona till `´Lillen`´, men det är ju som sagt ett tag kvar så kan ju börja fixa med det i slutet av April - början på Maj! ;)
Allt för att det ska vara fixat & klart och att man ska få iordning allt! ;)

Åhh... vad vi längtar! ♥

Näää... så imorgon blir det att fixa en massa... även kasta in en maskin med tvätt som inte heller vart gjort idag...
Huuua... finns massa som ska göras, får se vad man hinner med! ;)

Men nu ska jag lägga mig i soffan och bara sappa mellan kanalerna och hoppas man hittar någonting vettigt att glo på! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0