Fullt upp idag...


Har jag haft, har vart iväg och storhandlat så nu är det uppfyllt i både kyl, frys och skafferi! ;)
Sen åkte vi även ner till apoteket och tog ut medicin till både mig & älsk, sen vidare på lite andra ärenden!
Skönt att ha allt gjort!

När vi kom hem så ställde jag mig och gjorde en sen lunch som betod av Hajmalfilé, kokt potatis, kall sås & grönsaker!
Det var riktigt gott så det kommer bli flera gånger vi äter det... var som sagt första gången jag åt just den fisken och annars är jag inte sådär jätteförtjust i fisk!
Vet inte varför, men har svårt för vissa sorters fisk, men denna va toppen så vi har sagt att 1 gång i veckan ska vi iaf. äta just fisk på detta sättet annars har det vara vart fiskpannetter, fiskpinnar och så vi käkat! ;)

Sen har jag även gjort iordning en stor sats med pastasallad som vi troligen ska äta nu ikväll om vi orkar (storälsk & jag), sen har vi till lunch hela helgen! HaHa

Annars har jag bara fixat med allt vi handlat hem, fixat & donat lite i köket, diskat m.m! ;)

`´Lillen`´ har fullt upp med att busa runt i magen så nu ska jag ta och mysa med mina 2 underbara killar och bara ha en riktig mysig Fredagkväll! ♥
Ska iaf. ta och äta lite glass och gotta oss innan lillfisen vill sussa! ;)
Men eftersom det är Fredag så får han mer än gärna va vaken ett tag till! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0