Freeedag! ♥


Häääärligt med Fredag! ♥

Inatt har vetekudden vart min bästa vän igen... hade så sjukt ont så jag inte visste vart jag skulle ta vägen!
Kände mig som en 90 årig gammal kärring! HaHa

Men jag somnade gott med vetekudden runt mig och vaknade nu imorse hur pigg som helst och utan smärta! ;)
Hoppas smärtan håller sig borta idag då jag ska iväg och storhandla, men det tror jag knappast att den kommer göra!!!

Igår satt jag och skrev ett matschema för 4 veckor, men ska ändra på det idag... se om älsk vill ha in någonting speciellt på Fredag & Lördag då han är hemma och ledig! ;)
Då kanske han vill ha nå speciellt och gott att äta! HaHa
Det är ju våra mysdagar! ♥

Det är så skönt att gå efter ett matschema! ;)

Lillfis och jag sitter här och kollar på Pororo, men känner att det är dags att byta en stinkblöja! ;)

Hoppas ni får en bra Fredag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0