Diska & lite annat...


Att hjälpa mamma att diska är ju riktigt roligt! ;)
Det värsta är att det blir blött precis överallt, men Liam har kul så bara låta han hålla på! ;)
Om det ändå kunde fortsätta tycka det är kul med att städa, tvätta, diska och alla de där sysslorna när dom blir lite större också! ;)



Vi har käkat lite mat för ett tag sedan, idag vart det hemmagjort potatismos, bacon & kokta grönsaker och det var riktigt gott enligt Liam! ;)
Ska ta och se om vi har någon efterrätt som vi kan äta, annars finns det alltid glass i frysen! ;)
Vill gärna att glassen ska ta slut vilket den snart är så jag får frosta av den, likaså ska jag göra iordning och skura ur kylen...
Men det får bli imorgon! ;)

Lillfisen & jag har även tagit oss ett härligt bad och nu sitter vi bara och tar det lungt... eller jag gör det iaf. Liam har fått myror i baken och springer runt här hemma! ;)

Imorgon är det dags för dagis igen så idag blir det en tidig kväll för lillfisen! ;)
Och hoppas han sussar gottis hela natten i sin säng inatt igen, är så skönt att känna sig helt utvilad på morgonen när man vaknar!
Men samtidigt är det ju sååååå mysigt att ha honom emellan oss! ;)

Nä, nu ska vi kika om de finns nå gott att äta till efterrätt + att det är dags att byta stink blöja! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0