Dags att fortsätta...


... med städningen här hemma! ;)

Har legat och vilat i lite mer än 1½ timme nu, så nu kanske man orkar med att göra resten! ;)
Älsk åkte till jobbet tidigare idag, vet inte när han åkte för jag har då inte märkt att han åkt! HaHa
Vet bara att han sa att Mika skulle börja jobba tidigare! ;)

Lillfisen ligger fortfarande och sussar, men när han vaknar så ska det dammsugas och fixas!
När han var mindre somnade han alltid när jag dammsög, konstigt nog eftersom dammsugaren låter som rena jordbävningen! ;)

Jag ska även ta och damma Liam´s alla hyllor i sitt rum och fixa lite granna där inne...
Sen ska jag även ta och tvätta en maskin till, ska ta och göra rent i alla sängar och tvätta lite filtar m.m!
Så skönt när man verkligen har orken och lusten till allt! ;)

Måste även ta och packa resväskan med allt det jag ska ha med mig så jag inte glömmer någonting viktigt! ;)
Sen får vi väl se om tågen till Södertälje går imorgon eller om dom är inställda och blir att åka ersättningsbuss!
Man är så less på SJ, så fort det blir kallt och snö så ska tågen ställas in och skit...
Så är det jämt och ständigt!
Aja, men vi får se hur det blir imorgon! ;)
Huvudsaken jag kommer fram så vi kan åka iväg på kryssningen... och det lär jag göra på ett eller annat sätt! ;)

Nu ska jag ta och börja småplocka lite granna...

Tjiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0