Dagens Liam! ♥

Idag har jag fått några bilder på min lilla klimp...
Då han är sjuk och har mest legat/setat stilla och tittat på film! ♥
Blir att vara inne idag och ha en riktig film & mysdag!
Hur mycket jag än vill gå ut i det fina vädret
så känns det inte som
jag vill släpa ut Liam i det när han har ögoninflamation, dunderförkyld & jättehostig!
Speciellt inte nu när det blåser en massa... hade det inte blåst så mycket som det gör
så hade vi kunnat gå ut och vart ute en liten stund för att få lite frisk luft!
Men tycker att det bättre att hålla sig inne och bara mysa idag! ♥




♥ Mitt lilla hjärta, vad mamma älskar dig! ♥

 




Självklart är favoriten Astrid Lindgrens filmer på här hemma! :)
Speciellt Emil i Lönneberga, Pippi Långstrump, Vi på Saltkråkan! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0