Att göra idag...

Idag ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt...

Plocka undan alla Liam´s leksaker & ställa in i hans rum...
♦ Rensa i bokhyllorna. ---> Endast bokhyllan i kök/hall kvar, den tar jag imorgon! :)
Vattna alla blommor. :)
Dammsuga.
Svabba golven.
Diska.
Byta sängkläder i våran & Liam´s säng.
♦ Tvätta. (2 maskiner)
Ta upp min crosstrainer från förrådet. (nackdelen... den står längst in & det är knökfullt där inne) :)
Hänga upp den nytvättade tvätten.
Fixa iordning lunch till mig & älsk. (Stuvade makaroner & korv)
Hämta Liam på dagis. (kl. 14 och eftersom det är kanonväder med sol, plussgrader & snön, is är borta från vägar & gång/cykelbanor så blir det en cykeltur!) :)
Vara ute och leka med mitt lilla charmtroll.
Fixa middag till mig & Liam. (hemmagjort potatismos m. bacon & frysta grönsaker)
Bada lillfisen.
♦ Fixa välling & natta lillfisen! :)


Det är nog ännu mer saker som jag kommer göra idag, men detta är det jag komer på att jag MÅSTE göra! :)
Stryker över det när jag gjort saken! :)
Så får man väl se vad man gör & vad man kanske inte gör av denna lista! HaHa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0